Lovely day...

Idag var man som sagt nere och firade Linnea i stan och vi kollade först på Espresso house och Graffiti men där var så mkt folk så det blev Moster Olgas café istället....bullarna var inte värda sitt pris kan man ju säga haha så tur man hade trevligt sällskap iallafall.
Sen kom min syster och lämnade av min systerdotter ett tag så jag passade henne en halvtimme där, det gick faktiskt väldigt bra, hon var duktig hehe
Sen gick vi lite i stan och där mötte jag min gamla svenskalärare, riktigt kul att se henne hon blev jätte glad att höra hur det gick för mig också.

Sen gick vi vidare och det slutade med ännu en liten fika på stadsbiblioteket haha och sen gick vi vidare och några åt på Graffiti, sen åkte några hem och vi andra fyra stannade kvar i stan och hade faktiskt trevligt och en av de som var med är en otroligt fin människa så nu vet ni det! hihi

Nu ska jag fortsätta glo på tv och snacka lite på msn!

Godkväll alla / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0