long day

Åh herregud vilken dag!
Snacka om att mitt huvud är slutkört nu!...luktar nästan bränt gummi alltså haha
Jag börjde skoldagen klockan 9,40 och då var det dags att pakka upp en massa varor på restaurangen alltifrån palsernackor till jordgubbar och rödlök haha massa saker!
Sen skulle vi då börja med att göra maten till frysförpackningarna och jag fick göra kassler och ris med champinjonsås....såsen blev underbar alltså^^ 
Sen fick vi äta lite och sen skulle allting förpackas och sen var vi klara vid kolckan 16,00!

Bilder från dagen!


Jag och Felipe, och Ellie i bakgrunden!


Michelle diskar!


Ojdå haha!..mitt eller lärarens fel?, jadu det vet jag inte haha!

Sen kvart över fem var jag nere på Affes för att gå handledarkursen för att få börja ta körkort!
Kursen varade till halv nio, och jag var sådär lagom trött i slutet haha och jag hade inte gårr på dass sen klockan nio i morse heller så det var lite jobbigt haha men jag klarade mig!
Så nu sitter jag och glor på Timeout haha mycket roande!

Ha en rolig kväll! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0