Kann denn Liebe Sünde Sein?

Ojdå dålig uppdatering en dag till, jaja sorry sorry hehe men jag har visst annat för mig också! haha
Idag har jag iallafall varit och besökt min morfar, han blev glad att se oss och vi snackade om körkort och skola och till och med lite alkoholhantering, han trodde inte på att en svensk i genomsnitt dricker ungefär 56 liter öl per år! haha
Vi besökte även min mormor på kyrkogården, så vi gjorde lite fint där!
Vi var även tvungna att ta bussen dit för vår bil är sönder! men visst man ska inte klaga på det kollektiva åkandet det är bara positivt...så länge tiderna hålls! hmm haha



Sen ikväll såg jag faktiskt filmen Bröllopsfotografen, den var faktiskt riktigt bra!
En väldigt intressant film faktiskt och rätt så verklighetsanpassad endå för set som förefanns sig i filmen föregår nog rätt så mycket i vårat egna samhälle också, åtminstone för dem som försöker bli överklass för att hamna på Stureplan!...frågar du mig så är det där trams!...klarar man inte av att bli något av sig själv så kan det kvitta!

Så nu har ni hört om min hemmakväll, och några synpunkter har ni också fått!
Hoppas ni får en underbar natt tilsammans eller ensamma, utomhus eller innomhus vad vet jag!
Sov gott iallafall!

/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: grüter

asså.... Du kan ju försöka få in lite fler ''faktiskt'' i den undre texten....faktiskt;)

2010-08-29 @ 02:04:13
URL: http://lindabeatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0