Invigning och röda mattan!

Haj på er allesamans!
Idag så har jag och mina kompisar varit på invigning av vår nya affär i Ängelholm som blev H&M!
Vi var där redan klockan nio och vi stog längst fram i kön och blev intervjuade av tidningen och fotade, haha...helt underbart att synas offentligt!
Sen öppnade dom exakt klockan elva och då var jag andra person in och där stod hela personalen med massa kameror och jublade och klappade när vi gick in, fatta grymt det var alltså! haha
Vi blev även tilldelade ett presentkort på 200 kr på grund av att vi var bland de första 100 personerna in!
Här är några länkar till HD, där intervjuer och bilder finns, hehe mitt namn näms iallafall haha!

http://hd.se/angelholm/2010/08/26/darfor-gick-brandlarmet-pa-h-och-m/ = Mitt namn näms!

http://hd.se/angelholm/2010/08/26/falskt-brandlarm-nar-hm-oppnade-i/ = Bilderna finns där!


Sorry..dålig bild!!, men det var iallafall vad jag köpte så jag fick ett par byxor, ett skärp, en scarvfes och en kostym för 550 :-, det kallar jag fynd!
Ni lär nog få bättre bilder på kläderna när jag har på dom någon dag!


Därifrån som vi stod, längst fram alltså!


Jag och Tobias Larsson!


En massa skor haha, kan meddela att de vita Björn Borg skorna är mina!


En förväntansfull Michelle! hehe


Sen stack vi upp till donken och åt, riktigt hungrig var jag haha!, Förresten är det bara jag som gillar peppar i ketchupen?? Eller?..


Sen stack vi till stationen för alla skulle hem! Btw där ser ni kavajen som tillhör kostymen hehe..lite bättre än den andra bilden!

Så nu har ni hört lite om min glamourösa dag med invigning och allt!
Hoppas ni har haft lika kul som jag har haft!

Lev livet!/ Tim Lindström


Kommentarer
Postat av: Rögle

Underbart :D

2010-08-26 @ 17:58:16
Postat av: Källis

Det ska vara peppar i ketchupen ;-)

2010-08-27 @ 11:45:27
Postat av: hanna bogren

hahaha tim du är fan rolig du! :) nejdu, jag måste ha peppar i ketchupen, har du smakat den nya felix ketchup med peppar?:D

2010-08-28 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0