I will never give up

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag har uppdaterat dåligt men det har inte funnits tid över till det tyvärr!
Men igår så var jag iallafall först i skolan där vi hade ämnen som matte, idrott naturkunskap och alkoholhantering, det sista var faktiskt det intressantaste, det kommer nog bli en rolig kurs att gå!
Sen efter åt så stack jag och Michelle till Helsingborg där vi mötte upp Emelie och sen åkte vi över till Danmark ett tag och vi hade jätte trevligt!
Gick faktiskt till den baren där vi var förra gången, fint ställe och trevlig personal!


Jag och Emelie i Danmark!, Michelle är fotograf!


Drinken, Champagenbrus, en mycket god drink, den kan jag rekomendera!

Sen åkte vi tillbaka till Ängelholm där vi möttes upp av Linnea,Lennie,Alex och Felipe!
Sen gick vi runt lite i stan och det blev riktigt kallt på kvällen!! snacka om höstkvällar nu!
Sen så stack jag hem vid tolv snåret!

Så tack alla för en trevlig dag!

Btw, idag kommer en efterlängtad människa hem, så nu får man hoppas man får tillbaka sin dagliga dos underhållning! hehe

Ha en bra dag! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0