I love your entertainment



Klockan har nu slagit halv åtta och vädret håller fortfarande i sig och jag har fortfarande inte kommit längre än till den 7 juli i engelska dagboken...säger bara en sak..skjut mig!!.den är hemsk får jag inte VG av detta kan hon ju...inga fula ord här nu va haha!
Sen för att göra mig ännu "gladare" så var jag ju ute och gick med hunden och det kom värsta skyfallet så man blev ju dygnsur och frillan man gjorde vid i morse,ja den får vila i frid nu XD haha
Idag kan man åtminstone inte klaga på min bloggning, kan ju bero på vädret och att jag har haft tråkigt!
Nu ska jag se c/o Segemyhr, den är skit kul den serien!

Ha det fantasktiskt, and sing in the rain! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Janne

Lyckliga du som har en så fin hund!

Håller med om Segemyhr men jag älskar Soldsidan.

Ha det gött!

2010-08-18 @ 20:26:58
URL: http://zarahleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0