Golf, golf, golf och ännu mer golf!

Ojojoj, nu kmr man precis hem ifrån en golfrunda på 5 timmar!...shit vad jag har gått mkt haha, men motion är bra så det är väl positivt ;)
Det var faktiskt en av mina bästa rundor hittills!, fick in många bra slag :D
Annars har jag faktiskt inte gjort så mkt idag, vädret hat inte varit det bästa..regnet är här igen :/



Igår så gjorde jag inte heller så mkt hehe mådde lite allmänt kasst så det blev datorn och filmen King Kong som gjorde min dag ;)(Y)
Hoppas alla har sett den filmen förresten! Den är oerhört bra gjord och väldigt bra faktiskt, kanske lite lång men det lever man igenom haha ;)
Imorgon är det fredag och det är lika med, DK!, Danmark sör er som inte förstår ^^ hehe
Vi ska dit för att fira Linneas 17-års dag, det ska bli så jäkla kul :D är taggad som fan :D...och törstig som fan (A) XD haha
Och det är ju inte bara firandet av linnea som är spännande man ska ju träffa nytt folk också ;D...det ska bli riktigt spännande! verkligen :D

HAHA btw måste bara berätta om en tabbe jag gjorde idag på golfen!
Jag hittade inte min klubba nr. 9 på bana 4 så jag började leta igenom hela bagen men nepp ingen 9:a där inte :O, så jag fick gå tillbaka 4 hål för att leta :O men nepp ingen klubba där heller så det var bara att gå tillbaka :(, och när man kom fram så säger min svägerska : du får börja leta lite ordentligare! HAHA, då satt klubban kvar i bagen men hade hamnat utanför regnskyddet så jag hade missat den! HAHAH fatta sur jag blev hade ju gått skit långt hahah, jajaj vi skrattade sen åt det iallafall XD (Y)

så nu har ni hört lite om min spännande dag ^^ Ha det så gött alla så hörs vi nog imorgon, kanske hehe!

Ha de / Tim Lindström ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0