Godmorgon!

Förstår ni hur bra jag har det?, jag somnar till underhållning och jag vaknar till underhållning! snacka om lyx alltså hehe
Idag så vaknade/väktes man vid nio och det var riktigt skönt att för en gång skull faktiskt komma upp i tid!
Så tack så mkt för väckningen btw!

Idag skulle jag egentligen åkt till Båstad och varit med Michelle och några andra men tyvärr så blev hon sjuk, men jag hoppas du är frisk så snart som möjligt ingen Michelle! så krya på dig.:)
Så idag får jag väl ta för mig något annat helt enkelt,..alltså lättare sagt än gjort haha...man kan ju hoppas något överraskande händer så det verkligen händer något...oj det blev mycket händer där haha men ja ni fattar nog!

Dagens väder ser ju också sådär halv lovande ut, solen sken precis men nu kom det vekligen ett skyfall av regn...så det är lika skumt som vanlig!

Ha en bra dag, gå i frid! / Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0