Glad över lag

Så nu är man hemkommen ifrån Vejbystrand och från kalas!
Det var jätte trevligt och vi drack gott kaffe och åt goda kakor, och avslutade med kladdkaka..väldigt gott!
Sen åkte mamma med min bror hem och jag åkte med min syster och där hade vi även med oss lilla Maja som ska sova här hos oss inatt! Hennes första natt borta så vi får väl se hur det går hehe...man kan ju hoppas hon kommer sova som en stock! haha....men vi ska nog inte hoppas för mycket!

Jag borde även plugga lite på styckningsdelarna på en gris, men känner inte alls för det så det blir väl morgondagens projekt!
Imorgon börjar jag 9,40 och då ska jag vara i köket och göra frysmat, som senare kommer gå i försäljning!
Det blir även invigning för mig i det nya köket, kul endå hehe!
Enligt schemat ska jag sluta 16,00 imorgon men har jag tur så kanske det blir lite tidigare haha!


Detta var dagens kläder!..sorry för bildkvaliten, men blir så på kvällarna när det är dåligt ljus!

Over and out! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Tim! Jättebra blogg du har.

Men undrar, har du alltid "finkläder" på dig varje dag & varför isåfall? Kram

2010-08-31 @ 19:27:55
Postat av: Tim

Hej! tack så mycket :)

ja vissa anser att jag har det! själv tycker jag bara om att få vara välklädd ;)

kram!

2010-08-31 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0