film överväger vädret! :D




Idag vaknade jag halv elva :D...riktigt tidigt tkr jag med tanke på att jag somnade halv 4 ;)
Det är dessvärre samma skit-väder idag så jag har faktiskt satt på filmen Titanic :D...som jag faktiskt har forskat i 5 år om för er som inte visst ;P.så undrar ni ngt om detta fantasktiska farty elr om folket ombord så säg bara till! ;)
Ikväll så blir det att ta sig ner till stan föra att träffa underbara vänner och gå på stans biograf och se Predators.
Ingen aning om den verkar bra, har knappt sett reklamen hehe, men vi får väl hoppas på det bästa annars får jag sätta mig i salongen intill och se Bröderna Karlsson XD haha
Åh och popcorn blir det också ^^ nu fattas det bara en tös att hålla i handen när det blir läskigt haha XD...ingen tös som inte har ngt för sig som vill hänga på ^^?? hehe

Får se när jag kmr hem om jag har ngt och berätta och kanske lite bildbevis för i så fall så kan ni ju alltid få njuta av att se hur en filmkväll i Ängelholm går till! ;D

Ha en fortsatt bra dag! för nu ska jag in i garderoben och se om jag kan vara lite fyndig och komma på vad jag ska ha på mig tonight ;)

Ha det gött :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0