En liten aftonssoaré för er bloggläsare!



...asså jag blev rådd precis att titta på generation fett!
Asså HUR kan man ha sitt livs mål med att komma upp i en vikt på 250 kg!!
Hon har till och med barn! Tänker hon inte ens på dom....fatta hur tidigt dom kan bli morslös om hon fortsätter så!
Jaja det kanske jag inte ska spekulera i haha...men endå asså haha
Idag så har vädret som sagt varit kasst och jag har inte tagit mig för så mkt, jag har däremot börjat skriva min engelska dagbok som ska vara inlämnad på måndag typ och jag har inte skrivit om en enda dag på sommarlovet så jag har två månader att skriva om nu på en vecka hahah...duktigt Tim!
Sen ska jag nog också försöka ta mig ner till Affes för att skriva in mig på sån handledarkurs till att börja övningsköra, är riktigt sugen på det nu!

Kan hända det hinns med ett inlägg till i afton annars så får ni hålla er tilll tåls till imorgon! hehe
Ha en trevlig afton / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0