Det skulle bara varit frisören... :S

Då var denna dagen gången och solen med den :/....hoppas den kmr imorgon igen :)
Dagen blev lite mer än bara frisören för vid ett så cyklade jag in till stan och mötte Linnea och Lennie och sen gick vi och köpte glass ;) dagens glass blev en 88! som alla vet innehåller choklad som jag klumpigt nog lyckades få på mina vita byxor så jag fick ju gå runt där med smutsiga byxor haha...inte okej!

Sen gick vi iallafall ner till ån och satte oss där på en smutsig bänk haha och så kom det en uteliggare och sa hej ;)(Y) och sen kom vi in på samtalet om hörapparater och löständer....( linnea hör lite dåligt vet ni ) hihi!
sen spelade vi typ sanning och konka på våra iphones haha, väldigt roande haha XD sen gick vi till ica och åt och det blev korv med bröd elr bröd med korv för er som föredrar det ;) haha



Sen var det dags att gå till frisören :D, jag har liksom en frisör jag går till som är underbart duktig och det krävs för jag klipper mig en gång i månaden nämligen ;) men denna gången lyxade hon till det riktigt ^^ jag fick en inpackning och en tidning skvaller att läsa haha, klår nästan den gången då jag fick saft och kaka ;) hehe och sen när jag var klar så behövde jag bara betala 300 kr istället för 320 för att jag inte har ngt direkt sommarjobb ;) hehe snacka om underbar frisör :D

Sen nu ikväll var jag borta på rangen och slog några golfbollar för att komma i form till torsdag då jag ska golfa men min bror ;)

Detta var nog min dag idag :D..inte så dålig va ;) hehe

Men hade gött!/ Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0