Det börjar bli kallt på kvällarna..

Tack för en underbar kväll igår i Helsingborg alla som man träffade där!, jag behövde verkligen komma ut lite och vara social, och jag hade verkligen några jätte trevliga timmar.
Visserligen började den med att jag var typ 15 cm från att bli överkörd av en sportcyklist men jaja det var ju lite spänning i vardagen om man så säger haha.
Även denna gången lyckades jag ta mig in på en av lyxhotellen i Helsingborg utan att någon sa något bara för att låna toaletten...man smälter ju in i den miljön om man säger så haha!



Jag kunde till och med blivit en mobil rikare men nepp så smart eller dum var jag inte så jag tog den chansen haha, det var nämligen så att någon hade tappat en sony ericsson Xperia på ica så han som var anställd där kom praktiskt taget utviftande med den och frågade om det var någon av oss som hade tappat den!..lite osmart av den killen tycker jag haha
Vi var till och med nära en hula hula fest för dom mellan 60 och döden ^^ men vi vågade oss inte in på deras område..man har ju liksom hört vissa berättelser om kannibalism eller hur?!
Sen satt vi även på sånna exlusiva uppvärmda bänkar...ni vet sånna som uteliggarna uttnytjar på nätterna...rätt cosy faktiskt haha

Så tack alla för en riktigt trevlig kväll! / Tim Lindström

förresten fäst er inte vid bilden den tog jag när jag cyklade hem i går natt för hade glömt att ta någon annan! haha

Kommentarer
Postat av: Daniel

SV: dom är verkligen jätte brA ! :D

2010-08-21 @ 16:42:32
URL: http://danieldynesius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0