after rain comes sunshine

Nu sitter jag här inne och har satt in alla recept i en pärm som nu väger ca 1 ton typ haha och sen har jag skrivit klart dom sista dagarna i engelska dagobken och imorgon lämnas den in, så får vi ju se vad hon tycker!
Själv är jag oerhört stolt att jag ens la ner tid på att göra den färdig och inte bara struntade i den...duktigt Tim, nästan värt en klapp på axeln alltså!

Nu sitter jag är och funderar på om jag kanske ska ta en dusch innan man bänkar sig för att se fångarna på fortet!  Åh det ska bli riktigt riktigt kul att se det igen!! snacka om nostalgi tripp tillbaka till 90-talet när man var ung och bekymmerslös haha!

Det var allt för tillfället!/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0