2 HBG:are, 1 Ä-holmare, och en norrman med en banan!

HAHAHAHAHAHAHAHA, ja ni hahahah kvällen igår blev mer lyckade än vad jag trodde den skulle bli innan på dagen! Det blev nämligen så att det endast blev jag som tog tåget till Helsingborg och mötte upp två härliga människor där och sen blev det färjan över till Danmark och där gick vi runder och blev till och med förföljda av två rätt så skumma danskar..


Jaja sen gick vi iallafall bort till Hassan..eller ja det var kanske hans bror eller kusin eller något sånt men vi fick handla det vi behövde och sen gick vi igen, och då lyckades vi hamna i en portgång typ vid toget/hamnen haha.
Sen så gick vi bort till färjorna igen och vi såg en man som gick och förklara vägen för sig själv..jag tror nästan han var släkt med hon doris i Hitta Nemo!!
Sen så blev det att humor-tura med färjorna några timmar och det kan jag lova er umgås man med H & L då får man magrutor garanterat!
Fick till och med en beskrivning om hur man gör en delfin av en banan, ett snitt och ett bär! Det ni..!



Sen var det tåget hem vid 00,47 blev det faktiskt och där fick man sitta rakt emot två rätt så ohyfsade människor som satt och rapade och släppte i från sig vissa humanitära gaser om man så säger!!..inte speciellt trevligt haha.

Men tack för en Wunderbarr kväll jag hade riktigt kul!

Ha det gött alla! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0